Anonymus
A politika és a marketing találkozása nem is olyan váratlan fordulat. Ahogy létezik a 2in1 instant kávé vagy sampon, úgy kaphatjuk meg egyszerre e kettő ötvözetéből járó előnyöket is. A politika átalakulóban van és hogy erejét fenntartsa, támogassa, más eszközökre is szüksége van. Ehhez tökéletesen passzol a marketing, amely már önmagában is tömegmozgató tulajdonsággal bír – ha azt jól csinálják…A 2017 március végén lefolytatott nemzeti konzultáció után kihelyezésre kerültek Orbán Viktor Brüsszel-ellenes politikájának termékei. Az álláspont szerint azért van szükség az országot teljesen ellepő transzparensekre, hogy ez által is tudatosítsák a lakosságban a kormány EU-hoz való hozzáállását és hogy felhívják a figyelmet az ellenségre, mert Brüsszel számos jogterületen kívánja a magyar államot szabályozni, mintegy irányítani, amellyel függetlenségi harcunkat akadályozzák, és mi pedig ezt nagyon nem szeretnénk. És ennek hangot is adhattunk a konzultáción…
Mindeközben - a felröppenő hírek ellenére, miszerint megszűnik az EU-s támogatás - az Európai Parlament továbbra is hozzájárul a keleti tagállamok fejlesztéseinek költségeihez. A források csökkentéséről szó nem volt a pénzügyi keretek felülvizsgálatában, így a magyar állam is részesül az EU-s pénzből.
Ennek fényében (is) kellemetlenre sikeredett az a propaganda, amely tulajdonképpen maga ellen indított kampányt: http://sztarklikk.hu/kozelet/egyetlen-foton-megmutatjuk-hogy-miert-szanalmas-a-brusszel-ellenes-kampany/322879